bakat som hejsan!

Har varit i bakartagen nu!
det börja med att jag och Malin och (Danne) baka bullar!
Danne baka något annat sen med, en fransk paj var det iaf =)!!

sen fick ja lust i lördags när ja va hemma hos mamma och pappa att baka kärleksmums a´la Leila!
de blev inte trökig ska ni veta!!
massa choklad i =)!
Mums!!

sen igår så baka ja baguetter, eller jag och Danne =)!
blev också himla bra!

sen ikväll så har ja bakat Bagels =)!
det satt inte alls fel med en nybakad bagel efter man varit ute och sprungit 1,2 mil =)!


Kommentarer
Postat av: Malin

1,2 mil! Är du galen! Åh bagels, det får du gärna lära mig! För det saknar jag som attan från USA. Puss på dig och tack för allt gott man får smaka på!

2009-03-10 @ 10:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback