Melodifestivalen - Deltävling 3

Dags för tredje deltävlingen, nu i Leksand!

Velvet - The queen - Helt klart Velvets bästa låt som hon haft med, tror nog att den kan ta sig vidare. Gillar soundet, hoppas verkligen att hon får gå vidare.

Rigo & The Topaz Sound feat Red Fox - I got U - Någon konstig Jamaica inspirerad låt, inte alls bra! Riktigt tråkig faktiskt!

Molly Sandén - Så vill stjärnorna - Förstår inte riktigt varför tidningarna skriver att hon är vår "nya" Carola. Låten är bara tråkig, kommer inte igång. Molly sjunger mycket bra, men det räcker inte för mig. Hoppas för hennes skull att det låter bättre live.

E.M.D - Baby goodbye - Gillar något med låten, vet inte riktigt vad. Är inte deras bästa låt, men den funkar. Hoppas att framträdandet blir bra!

Mikael Rickfors - Du vinner över mig! - Låter lite som om Ulf Lundell har kommit till Melodifestivalen. Låten är okej, tror nog att den kan få några röster.

Maja Gullstrand - Här för mig själv
- Låter som en godnattvisa, med lite inslag av jazz. Är verkligen ingenting för mig, hoppas verkligen att denna inte går vidare.

Sofia - Alla - Fick en chock först när ja hörde att hon sjöng på grekiska, verkligen udda. Tror inte detta funkar. Låten är helt ok, men det räcker nog tyvärr inte.

BWO - You're not alone - Blev lite besviken när ja fick höra att BWO skulle ställa upp med en ballad, men det här startfältet är inte särskilt starkt, så med lite tur tror jag faktiskt att de kan ta sig vidare. Lite tråkigt med en ballad, men det är helt ok.

Så efter att ha lyssnat på 60sek versionerna av låtarna så tror jag att till andra chansen går:

Velvet
Molly Sanén


Till final går:

E.M.D
BWO

Kommentarer
Postat av: Malin

Har inte hört låtarna än men jag tror på E.M.D. Molly Sandén och BWO. Heja heja heja.



Hoppas att ni får en trevlig kväll, strax ska jag till Olins för lite dansband=)



Må så gott älskling!



Kindpuss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback