Efter första deltävlingen

Ja det blev inte riktigt som jag trodde!

Nina Söderquist - Riktigt cool låt! Synd att kläderna va så enormt fula. Synd att hon inte gick vidare.

Jonathan Fagerlung - Riktigt tråkig låt. Jimmy Jansson fast på engelska och mycket sämre! Skönt att han inte gick vidare.

Shirley Clamp - Låten var helt enkelt för tråkig, kläderna va hemska. Nä du Shirley, det funkar inte med en låt som är så tråkigt, även fast den är skriven av Pling och Bobby!

Scotts - Töntigt är det enda ordet ja kan få fram! De gick vidare pga att de heter Scotts och de rider vidare på sin framgångsvåg.

Emilia - Blev positivt överaskad av hennes låt, helt rätt att hon gick vidare.

Alcazar - Helt klart den bästa låten det någonsin haft med i festivalen! Låten är underbar, kläderna ascoola och dansen är underbar. Kan inte bli mycket bättre! Ska bli kul att få se de i globen. För mig får de gärna vinna hela tjottaballongen! =)

Caroline af Ugglas
- Hata henne innan, hatade henne lite mindre när jag hört låten igen, men ack den är för konstig för min smak. Blev riktigt chockad när den gick vidare.

Marie Serneholt - Tycker synd om Marie att hon inte gick vidare, tyckte hon gjorde ett riktigt bra framträdande, låten va också bra. Lite tråkigt tycker ja!

På lördag är det dags igen :)!!

Kommentarer
Postat av: Carola

suckar Nu börjas det igen... :-P

Kan du inte ha varannat inlägg om något annat babe? ;-)

Sorry för mitt "fyllesamtal" i lördags, hehe ;-) Det var verkligen inte alla läskar i backen då :-D



Ses i skolan!

Pöss!

Postat av: Malin

behöver hjälp med min nya bloggs namn... om mig, mitt boende o mitt nya liv.. tips tack... Kram

2009-02-12 @ 17:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback