uppdatering

kanske dags och uppdatera lite =)!

skolan rullar på som vanligt, snart dags för tenta igen =(!
gillart inte, men va ska man göra!

vi ( jag och daniel) ska försöka få tag i biljetter till Melodifestival finalen imorgon!
släpps kl 9.00!
hoppas hoppas =)!!

får skriva mer om det imorgon!

varit och simmat en sväng ikväll, skönt och röra på sig =)!
sen var jag på jobbet och hämta schemat och prata med Elin, alltid kul och träffa henne =)!!

funderar på och se något avsnitt av alla miljarder serier som jag följer =P hehe!

tjing!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska börja kolla på Dirty Sexy Money ikväll tror jag, om inte tjejerna kan komma och hämta mig så vi kan gå till Cheesecake Factory... Filurar och kommer nog framtill att det kan vara en Danielserie minsann. Stor kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback