dagens ipodlåt

Far och son - Panik

Älskar den här låten =)!!
Så jäkla skön!!


Kommentarer
Postat av: danne

PANIIIIIIK :P

2008-11-10 @ 16:13:32
Postat av: Malin

Jag har sagt det förr och jag säger det igen - Malin ogillar starkt när de sjunger/rappar på skånska.. Timbuktu må vara ett undantag som bekräftar regeln, men över lag.. Men videon i sig är ju banne mig en av de krångligaste jag sett. Värd =) Jag som brukar kalla Luca och Noah för Skrik och Panik ibland. Nu kommer jag att tänka på denna låt x antal gånger =)hysterisk men ganska skoj. Puss o kram älskade brüüür

Postat av: Emma

Vill inte tro det men jag kan ana något. Konstigt, känns inte riktigt likt Håkan om man säger så. Mer likt Gessle kanske.. Haha. Ses imorgon!

2008-11-18 @ 23:56:08
URL: http://anotherheadaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback