Oslo - Part 2

Hemkommen från Oslo nu då, en minst sagt underhållande hemresa
allt börjar på Oslo tågstation när jag och Daniel skulle gå till våra platser
då sitter det en mamma och en son på dom, vi sa lite snällt att det där allt våra platser
jasså svarar hon, det är våra också, vi kollar på biljetterna och dom har samma, verkligen udda!
tur i oturen så hade ju Daniel och jag 4 biljetter pga att Sandra och Camilla inte kunde följa med, så vi satte oss på deras platser istället
sen går det väl en timme och sen hör man en NEJJJ från mamman, hon visar mig biljetten och det visar sig att dom skulle åka hem på måndag istället för söndag =)
men det löste sig iaf med en snäll konduktör

 

Kommentarer
Postat av: Dörrarna stängs

Snygga belder! Varför är det alltid någon som har samma platser som en själv?

Postat av: malena

åh, hade oxå velat vara i oslo 17 maj.. :)
hoppas att ni hade det bra!
kram

2008-05-21 @ 20:56:24
URL: http://noemi.blogg.se
Postat av: Linn

Härligt, hoppas ni hade det super! =D kram!

2008-05-21 @ 21:31:41
URL: http://lleeoooo.blogg.se
Postat av: Molly (som man kallas här)

Trist att de inte kunde hänga med, men mysigt ändå hoppas jag ;) Vill höra allt senare. På tumanhand. Saknar dig som en tok, kommentera mera så att säga. Men jag vet att ni har mkt i skolan nu i slutet, men vill höra om när vi kan ses. Stor kram

2008-05-22 @ 05:40:11
URL: http://fletcherroad.blogg.se
Postat av: Hanna

haha, var du i Oslo på 17 maj? Tänk om vi hade stött på varandra, jag var också där ;)

2008-05-29 @ 09:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback