MF

ja då var sista deltävlingen över
gick väl som väntat, Charlotte och Linda till final
till andra chansen, Sibel och Nordman, där Nordman fick stå lite för skrällen då =)

älskar Sibels röst, hon sjunger så himla fint och vackert, tyckte hon förtjäna en plats i finalen, men jag tror nog att hon tar sig till finalen ändå, gör inget om hon går och vinner hela tjotaballongen =)

men BWO är ju ändå mina favoriter =) tycker de är värda att vinna

hur kan det då gå i andra chansen:

Kvartsfinalerna:

E-type & The Poodles vs. Sibel - Där tror jag nog att Sibel vinner faktist

Ola vs. Caracola - Ola vinner rätt enkelt tror ja

Androla vs. Nordman - Tror tyvärr att Androla vinner, vill inte ha häxan i finale det här året också, så jag går och hoppas på en skräll från Nordman =)

Therese vs. Suzzie Tapper - Therese vinner

Semifinalerna:

Sibel vs. Ola - Mycket svårt, men tror nog Sibel går vidare, fast Ola har ju många unga flickor som röstar på honom, men tror nog ändå att det är Sibel som går segrande ur denna kampen

Androla vs. Therese -
Ja tyvärr så vinner Androla detta också, men det har ju skrällt rätt mycket i denna Melodifestival så man kan ju alltid hoppas =)

Till final:

Sibel och Androla



Kommentarer
Postat av: Malin

instämmer helt, men det är ju för att vi är så lika du och jag. älskade bror. Men jag tror inte Sibel vinner hela skiten och det hoppas jag verkligen inte. Puh.

2008-03-02 @ 16:42:29
Postat av: Bella

Hej hej!
Rösta på Sibel på lördag och se till att hon får en plats i finalen på globen! Säg till alla du känner att rösta på Sibel. ;)

Nu finns även en fan-site på facebook, så gå med där vetja! :) Då kan du bli "fan of Sibel" ;)

http://www.facebook.com/pages/Sibel-Redzep/22540640388

http://www.youtube.com/watch?v=ojGrhSg5AXw

2008-03-05 @ 15:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback