värme+sommarlov+jobb

värmen har verkligen kommit hit nu!
så gött med sol och värme, börjar till och med bli lite brun =)!
försökte ligga ute i solen en sväng igår, klara 1h, sen höll ja på att smälta bort!!

i lördags så hade ja min sista tenta för denna terminen, skönt med sommarlov eller hade sommarlov i 1 dag typ
för idag börja ja jobba igen, gick rätt bra ändå, inte alltid kul att gå upp 5.45, men det gick faktiskt bra idag, hade mer problem igår kväll när ja skulle sova, va så jävla varmt, alla fönster på vidgavel och fläkten på full effekt, somna till slut.

nä men det ska bli gött och jobba lite i sommar och tjäna lite pengar =)
även om det inte är världens bästa ställe att jobba på, så tror jag ändå att detta kan bli en bra sommar =)!
en viss Mikael är ju inte kvar på jobbet och det är väldigt skönt!

snart kommer Malin hem =D!!!!!!!!!!!!!!!
längtar så efter dig, var ju en evighet sen vi sågs ju och så har ju Malin shoppat ett par skor till mig =D!!
vi ska försöka hitta på så mkt roligt med dig som vi hinner med =)!

nä nu ska ja äta något!

tjing!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll! :)

Postat av: Imse

Fusk alla är solbrända förutom jag :(!

2008-06-02 @ 18:39:29
URL: http://imsevimekvinna.blogg.se
Postat av: Fanny Gillbjer

shit det va sjukt varmt inatt, böhöö!
mn skönt emd sommar
kika gärna in min blogg om du har tid och lust!

2008-06-02 @ 18:41:36
URL: http://fannygil.blogg.se
Postat av: Sophie

Ha en trevlig måndag :)

2008-06-02 @ 18:43:13
URL: http://soophiees.blogg.se
Postat av: Din Malin

valdans va du va poppis bland tjejerna :) Ah va jag saknar dig med! Smalt inte bort och om bara du och Emma jobbar kan jag kanske komma och kopa en glass. Pussar Elsker deg min venn. Ska kolla om Conversisarna finns pa Target, annars blir det $40 istallet for $30... Stor varm kram, Din Malin

2008-06-02 @ 20:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback