storm+student+fotboll

typiskt att det ska blåsa halv storm och bara va 15 grader den veckan som jag är ledig =(
ja gillar det inte..
helgen gick rätt fort, jobbade hela och det va rääätt mkt att göra så
har fördrivit tiden idag med att se lite filmer som jag spelat in, går ju inte att vara ute när det blåser så..

Student på fredag, först till Trollhättan och gratta Jocke och sen till Skara och gratta Therese =)
igår satt jag och tänkte tillbaka när jag tog studenten, shit 4 år sedan
sista veckan är så enormt jävla rolig =)
vill göra om den!!

igår var det fotboll hemma hos Emil, Sverige spela riktigt bra tycker jag, verkligen värda att vinna
man jag förstår inte varför Daniel "Jävla Sidledspass" Andersson ska vara med i startelvan????
han är ju totalt värdelös!
men som tur är så har vi Zlatan och Petter Hansson som fixade målen =)
ser fram emot matchen på lördag mot Spanien!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: malena

min bror va på plats nere i salzburg och såg matchen... :D

Postat av: Daniel

Blir inte alls avundsjuk =P!!hehe

2008-06-12 @ 00:19:42
URL: http://ultravoxx.blogg.se/
Postat av: Malin

Skratt, jävlasidledspass. Som vi alla vet kan en del saker roa Malin ganska lätt. Just idag så var just jävla sidledspass otroligt roligt, förstår inte varför. Galet. Jag skulle så gärna vilja vara med på studenten jue.. hrm. Många kramar

2008-06-13 @ 07:00:13
URL: http://fletcherroad.blogg.se/
Postat av: Din Malin

Glad att ni längtar lite efter mig =) Ser verkligen framemot att träffa dig! Kanske vill komma och möta mig och Elin vid stationen? Hoppas du har det bra! Puss o kram

2008-06-17 @ 04:40:39
URL: http://fletcherroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback