sena nätter

hemkommen från jobbet då, eller var väl hemma för typ 40 min sen =)
fast jag och Erika åkte en liten extra sväng, för när vi kom och skulle åka förbi brandstationen, så såg vi att det rök väldigt mycket, underligt tyckte vi, så vi åkte och kolla.
det visa sig att det brann i en tågvagn som stod vid Stena, det där stället där alla tidningar och papper kom när de ska återvinnas, och det var inte lite det brann heller, tyvärr så hade ja ingen kamera med mig, annars hade jag nog tagit kort =)!
så det händer allt lite saker i Skara med och jag kan meddela att brandkåren var på väg ut när vi åkte där ifrån.

annars så har de två första stängningarna gått väldigt bra, inte stängt på ett halvår typ, men det funkar bra!
nä ska nog se ett avsnitt på One Tree Hill tror ja!

god natt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nyfikna Daniel det. Kram

2008-06-18 @ 17:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback