snart jul

redan inne i december och snart är det julafton =)
snart kommer favorit Malin hem också =P!!wiiie!!!

varit i skolan en sväng idag, sen har ja inte gjort så mycket..
eller jo skrev klart rapporten =)!
städat lite, övervägde att tvätta golven också, men tyckte det va lite överkurs idag!
får bli en annan dag, får bli innan ja tar upp granen iaf =P
är rätt sugen på att släppa upp den från källaren nu...hmmmm

tror ja tar och skurar golven nu med =P!
hehe vilken meningslös blogg detta blev, en monolog bara =D haha!!

Kommentarer
Postat av: cammie

DesignUtlottning

Postat av: Malin

Hej raraste! Tack för favoritutnämningen! Så glad! Igår ringde Danne, sedan det här... Oj oj oj var ska det sluta =) Älskar dig hur som helst och så länge det vankas första advent så får man pynta så det så =)Det bestämmer vi här med basta! Fast man kanske tar det lite lugnt med tomtarna tills sista advent men det är MYSIGT! I min familj (läs hos min mamma) så väntar vi med tomtarna för att jag ska fylla år först innan vi gör det rött och tomtaktigt överallt. Tex att vi har bara enfärgade gardinlängder först och sedan sätter vi på en julkappa etc några dagar precis före julafton + att jag får julgranen istället för julblomma av mina faddrar på min födelsedag. På jul ska det vara traditioner, vare sig det är familjära, traditionella eller nyskapande. Ser framemot första julen hemma hos dig. Förra fick jag ju bara se på kort. Älskar såna blogginlägg, om de kommer sällan =) Men en inblick i vardagen är ju precis det jag vill ha! KRAM

2008-12-04 @ 19:42:11
URL: http://fletcherroad.blogg.se/
Postat av: Malin

din huslighet får gärna spridas i min framtida boning.. KRAM

2008-12-04 @ 19:46:24
URL: http://fletcherroad.blogg.se/
Postat av: Malin

och du. inte alls meningslös blogg. andra meningen Daniel. andra meningen... den du. den är inte meningslös =)

2008-12-04 @ 19:53:01
URL: http://fletcherroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback