Leo

har sett en oerhört gripande och bra film, Leo av Josef Fares
filmen handlar om en kille vid namn Leo som precis fyllt 30 år
på väg från sin fest blir hans flickvän ihjälskjuten
efter detta så blir Leos liv aldrig sig likt, han kräver hämd

tycker den har fått alldeles för dåligt betyg av många tidningar
filmen är riktigt bra, verkligen sevärd

Filmen är verkligen rå, även fast den bara är 1.15 lång så hinner det hända så oerhört mycket.
Se den om ni får chansen

image88
Bild från
Film i väst

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag såg den i fredags. Mycket bra, fast otroligt sorglig.

Postat av: Malla

Ah den filmen vill jag se. Funderade pa den, nar jag laste om kommande filmer for ett tag sen. Tja ganska bra tag sen tror jag men tidsuppfattningen nar det galler saker fran Sverige ar sadar.. Sa det ar kanske en Malinfilm? Kramar i massor, ska skriva blogg senare, gar inte fran laptopen, sicket i-landsproblem va :)

2008-04-30 @ 16:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback