klar med det i alla fall

Skrev klart min engelska uppsats idag, kände gött att få den klar, eller är säkert lite småfel här och var, men själva stommen är klar så ja kan maila den till Rose så får hon ta en titt på den =)
tog lite tid att komma igång, men när ja väl kommit igång, då gick det snabbt =)

precis käkat lite mat också, hade en Indonesiskgryta i frysen som mamma och pappa gjort, va inte alls trökigt =)

tror ja ska fortsätta att se på
Pushing Daisies eller läsa i Män som hatar kvinnor....

hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag får nog allt ta en engelska kurs när jag kommer hem, visst får jag lite engelska här men inte så mkt som jag trodde. Fast jag förstår ju betydligt mer i praktiken än i teorin.. kan ju vara bra att få lite grammatik, språkförståelse och lingvistik som det så fint heter. Är nyfiken att höra mer om din kurs, hojta eller maila du vet =) Saknar dig! Skönt att vara klar med stommen tror jag allt, du är så duktig så =) Stor varm kram Din Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback