då var det vardag igen

helgen försvinner så himla snabbt hela tiden
i lördags så var vi på fest hos
Malin, som hade avskedsfest, för hon ska ju åka till USA =)
det känns så enormt konstigt att hon inte kommer vara här hemma i Sverige på typ 1år
jag och Malin har ju varit med om rätt så mycket =), orkar inte dra upp allt här, men hon vet vad jag menar =)
bara 1 vecka kvar sen ser vi inte Malin på väldigt länge...

nä nu får ja sluta vara sentimental ;)

söndagen bjöd inte på så himla mycket, satt och degade framför tv:n hela dagen tror jag

idag så var det dags för skola igen, visserligen bara 1 föreläsning, men sen så tog jag tag i inlämningsuppgiften som ska vara klar om några veckor, det kändes som om jag fattar det mesta iallafall =)

nä nu ska ja kolla va det finns för serier som man kan kika på =)

hej!

Kommentarer
Postat av: Malin

jo ganska mkt har vi varit med om älsklingen. du är min bror och kommer alltid att vara det. snällt att du skrev det här.. att du kommer att sakna mig =) för jag kommer att sakna dig som en tok. inget smink på måndag alltså... du skrev så fint i min vit bok... puh... Älskar dig och du är en del av min familj. Puss, Malin

2007-09-27 @ 21:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback