Till Malin

idag så åker våran lilla Malin ut i den stora världen =)
är så himla glad för henne att hon verkligen kom iväg!

va enormt jobbigt idag när vi skulle säga hej då
eller det var redan jobbigt igår kväll när hon sagt hej då till bröder och pappa, jobbig och se henne så ledsen..

fast jobbigast var nog idag, när Malin sagt hej då till mor sin så såg jag hur jobbig det var, då kunde inte jag heller hålla mig längre, tårar sprutade, inte ett öga var torrt..

usch hatar avsked, detta är ju inte ett avsked för alltid, men det är ändå jobbigt.
vi har ju varit med om rätt så mkt saker =), många fina minnen ihop har vi ju =)
glömmer aldrig dig Malin och kommer sakna dig något så otroligt mkt ska du veta =)

för att citera Elin, tur att msn finns =)

hoppas att allt kommer bli jätte bra där borta i staterna =), eller jag vet att allt kommer gå jätte bra =)

image29


Kommentarer
Postat av: Malin

Shit vad jag saknar DIG! Du e min bror for ever! Puh. Glad du finns, glad att du saknar mig men nar jag ar i Boston, da kan vi msna sa mkt vi vill, nastan =)

2007-10-04 @ 03:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback