första tentan

då var första tentan avklarad
har varit sjukt nervös hela dagen, puls i 380 ungefär :P
hehe kan ju inte sitta still i vanliga fall, så idag så var det extremt, eller hur Carola =)

men jag tror det gick bra iaf, svara på alla frågorna, sen är det ju en annan grej om ja svarat rätt =)
men det känns så enormt skönt att det är över nu iaf, så man kan tänka på lite annat är IS-Användning
istället så får man ta tag i Ekonomin, men men

imorrn så har jag bestämmt att ja inte ska öppna en bok, bara ta det lugnt hela dagen
hipp hipp kväll med elin, anna-k och daniel imorrn kväll =)
skoj!!

nä nu ska ja gotta mig med någon serie =)!!

tjing!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh Hipp Hipp-kväll, äntligen blir den av alltså. Nu när katten är borta dansar råttorna å bordet. Ni får göra allt det vi pratat om.. Winnerbäck, HippHipp etc och jag pratar barn =) Love, Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback