kaosdag på jobbet

japp vart totalkaos på jobbet idag, hur mycket att göra som helst och bara 5 personer på golvet.
inte så vidare bra planerat tycker ja..

men jag kan ju börja berätta om vad jag gjorde lite tidigare på dagen.
skaffa mig ett pass, gick snabbt och väldigt lätt, står där, skriv där, klick och allt va klart typ ;)

va och kika lite på bokrean idag också, men köpte inget, köpte några böcker i tisdags, några kokböcker och lite annat.

käka lunch med mamma, kycklingkebab, gott gott!!

sen var det dags att åka och jobba.

ja efter en hel kväll med kö till dörren och kö till guppet blir man ganska trött, särskilt när man inte mår så bra heller, förkyld, feber och så..inte kul men jag klara mig igenom kvällen, jobba ju med Elin och Jesper =)

hehe hände en rolig grej också.
skulle lämna ut kvittot till gästen som han skulle skriva på, skulle säga: En underskrift där tack, men det blev: "eh udndgesl..tke,s.. typ något sånt, roligare in action tror ja :)

så nu ska ja sova snart, trött som fan, ska ju jobba stängning hela helgen så imorgon ska ja vila :)

god natt

Kommentarer
Postat av: Malin

Skratt =) ja inte åt att det va asajobbigt asså utan kommentaren, och ja den var bättre in action ;) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback