sol och bad

har haft det riktigt trevligt i dagarna två..
varit på sommarland både lördag och söndag och solat och badat med daniel, emil, micke, elin och malin
va längesen man åkte surfing hill m.m.
har lite skrapsår på knäna men det är sånt man får ta :)
har ju varit helt underbart väder också, typ 27 grader och strålande sol :)
enda minuset är ju att jag har jobbat stänining båda dagarna, men men
och så upptäckte jag idag att jag brännt mig lite på axlar och nacke, nicht skönt!!

nä tror nog att ja ska se någon film eller så nu, är ju inte direkt trött

tjiong!!


Kommentarer
Postat av: Malin

tack för trevligt sällskap älskade vän. smölj rejält med aftersun raring så går det över. ha det gott. grillning och träffa Gunwald snart? kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback