moln med lite sol

steg upp kl 10.28 idag :)
lite sovmorgon får man allt vara värd när man gått upp tidigt sen i onsdags..
hade massa folk (daniel, malin, emil, linn och therese) här på midsommar, åt och drack gott
va ju lite knivigt och grilla när regnet öset ner men det fixa sig med ett paraply :)
sen har ja jobbat hela helgen som sagt, varit ganska så mkt folk där..

idag har ja tvättat, eller jag håller på fortfarande, men ska snart iväg till sommarland med daniel, mikael, malin och elin
så nu sitter ja och lyssnar på musik och dricker en kopp kaffe :)

tjing så länge


Kommentarer
Postat av: Malin

hej raring. ja det var roligt på SS idag, skönt trots lite regn. gött o få åka nåt man knappt törs men ändå överlever =) och ännu roligare att vardagsåka lite med bästa vännerna. guldkorn. minnen jag kommer att ta fram ofta under mitt kommande år i USA då jag kommer att sakna Dig otroligt mkt. Glöm inte att Du betyder hur mkt som helst för mig. Som en bror men ändå inte. Du är guld.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback