att vara laktosintollerant eller att inte vara..

hehe ja jag har ju gått och trott nu i ett halvår att jag blivit laktosintollerant
åkte ner till vårdcentralen i Skara, skulle få ta ett blodprov för att få det konstaterat.
men doktorn sa att nä det är ingen idé att ta något, för du är säkert det, eftersom du tycker att det går bättre när du äter tabletter.
okej, idiot doktor jag åkte ju ner för att få det bekräftat att det var det, annars hade ja ju inte åkt ner.
jävla inkompetenta idioter där nere på vårdcentralen

ja månaderna gick och jag trodde ja va laktosintollerant, sen kom vi på den smarta idéen att just det våran granne är ju doktor, så jag beställde en tid hos henne, va inga problem, fick komma dit och ta några blodprov, testa även lite andra saker som allergier och sådant.
så igår va jag på återbesök hos henne för att kolla provsvaren.
då visar det sig att jag INTE är laktosintollerant, utan att det är min gräs-, pollen- och djurallergi som har givit utslag på viss mat som jag äter, typ lök, vitlök och tomat.
snacka om att jag blev lite paff :)
så det var bara och börja om på en ny kula, kolla va ja kan äta och inte äta
så jag tror nog att min "laktosallergi" va nog mer psykiskt :P hehe

jag ska ge er alla ett bra tips, gå ALDRIG mer till vårdcentralen i Skara, ett större gäng med klåpare får man leta efter, om inte jag hade gått till en annan läkare så hade jag ju fortfarande gått och trott att jag var laktosintollerant.
tur att det finns snälla och vettiga läkare :)

Tack snälla Mitic för att jag fick komma till dig :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Vilka idioter det finns!!! Tur att du fick reda på hur det ligger till nu så du slipper gå hela livet och tro att du är laktosintolerant, det är ju onödigt. Hoppas allt är bra annars! Ses imorrn!! =D KRAM

Postat av: Elin

Gött :D Fritt fram för Geisha nu då!

2007-06-29 @ 13:25:00
Postat av: Emil

Låter helt sjukt, men jag fler personer som fått inkompetenta läkare där :/ Undrar om jag har samma problem med pollenet, min mage har varit konstig nu på sommaren >_<

2007-06-29 @ 19:51:41
Postat av: Malin

Ja säger då det. Men bättre att ta det säkra före det osäkra. Komiskt att det funkat ganska bra då med de dyra tabletterna. Love, Kram

2007-06-29 @ 20:41:42
URL: http://winnermaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback