vilken natt

ja allt började igår vid 00.30, jag, Marika och Sebbe hade precis stängt för natten.
sitter i bilen hem, då får Sebbe för sig att vi ska åka till Gbg och supa.
då säger jag att det blir ju billigare om vi åker hem till mig och super och det var alla på
men först så ska vi hem till Linda och väcka henne tycker Sebbe, så han ringer henne, upp en snabb visit hos henne och sedan hem till mig alla 4
väl hemma hos mig så ska inte Sebbe supa då, så det blir ja, Marika  och Linda
ja eller supa o supa, vo spetsade kaffet lite bara =), men gott var det
vi sitter och tjötar och har det trevligt
sen börjar vi titta på 1 film, eller snarare 3 filmer
Marika vill se Gröna gubbar från YR, vi snabbspolar den
sen blir det skräck, som inte alls blev så äcklig, för vi tjöta sönder filmen
tillsist så blir det Reuter & Skoog, jag tror vi såg hela DVD faktist
när den är färdigtittat så börjar klockan närma sig 6 typ tror jag, minns inte riktigt
Marika ska gå hem och lägga sig, för Robin skulle också hem då.
ja sova hade varit riktigt gött då, men det gjorde jag inte.
alla började bli hungriga, just det, McDonalds öppnar om 1h =)
så det bär av dit efter frukost
äter en god frukost, sen så lämnar Linda sällskapet och ska hem till sin mamma och vara barnvakt.
jag och Sebbe åker hem till mig igen och tittar på Hey Baberiba, sen när den är färdig så tror jag klockan närmar sig 11, då ska Sebbe åka hem iaf och sova.
vilket jag också ska göra, sover några timmar, går upp vid 14, tar en promenad till jobbet för att hämta cykeln och cyklar upp till Berget för att ta in posten.

så såg min natt ut igår =)

Kommentarer
Postat av: Malin

NI är ju bara för galna, Hey Baberiba efter ett helt dygn.. ÄLskar er iaf. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback