nytt rum & Simpsons

igår så fick jag ett ryck när Daniel och jag skulle börja rensa min lägenhet.
ja vill ha nya möbler, vi åker till IKEA, så jag och Elin far iväg till IKEA
shoppar en bokhylla, tv-bänk, hurts och ett skrivbord.
byggar och möblerar typ halva natten, tillslut så får vi iordning på allt
så idag har vi fixat allt det sista, blev riktigt nöjd =)
tack så jätte mycket för all hjälpa mina snälla vänner, ni vet vilka ni är =)

ikväll så var det bio som gällde, Simpsons - The Movie
riktigt bra, klart simpsons är ju alltid bra =)

snart dags att sova, ska ju hjälpa Sandra & Camilla att flytta imorgon

tjing!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Har du gjort om? Då måste jag ju komma och besöka dig igen!

2007-08-01 @ 14:13:14
Postat av: Malin

mkt bio blir det, när får jag hänga på?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback