inför melodifestivalen

sitter och lyssnar på låtarna som ska va med ikväll.
är possitvt överraskad av regina lunds låt rainbow star, ganska så skön låt tycker jag, men tyvärr så kommer kläderna va riktigt konstiga, typ lite rymddräkt.
sen har vi marie lindberg, totalt kass, tråkig låt och en tråkig person.
"a-a-amanda" sjunger jimmy jansson, bättre än hans förra låt, "vi kan gunga", alla småflickor kommer att rösta på honom iaf, men ja tycker nog att låten är ok.
Cosmo4 är helt ok, får se hur den blir live sen.
80-talet är tillbaka, Lustans Lakejer, väldigt mkt 80-tal och synt, men jag gillar det.
Jessica Andersson är tillbaka med en en låt i år igen ;), "Kom" heter låten i år, jag gillar den, har alltid ett gott öga åt henne :).
Svante Thuresson och Anne-Lie Rydé, jösses en 70-årig gubbe som borde gått i pension för länge sen och en gammal tant som tror att hon är 25 år, men man ser hennes läder hals, USCH!!
Tillsist så kommer kvällen stora favoriter The Ark, är lite besviken på låten, men jag tror att den kommer att växa ju mer man hör den, ville ha lite mer fart i låten, men den är riktigt bra ändå.

Är ju helt klart bättre låtar med den här gången än förra veckan iaf.
jag tror nog att The Ark och Jimmy Jansson går direkt till final.
till 2:a chansen går  Jessica Andersson och jag hoppas att Lustans Lakejer går dit, men tyvärr så tror ja nog att Svante och Anne-Lie går dit.

ja då återstår det bara och se hur det går ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback