fan fan fan

jag blir så jävla trött på det där jävla stället som jag arbetar på.
så fort någon är sjuk så är det ett rent helvete och försöka få in någon.
och nu kan tydligen arbetsgivare tvinga in folk att jobba.
kan man verkligen göra så??
tycker att det låter helt sjukt!!!

iaf, ringa personen i frågan och sa att jag kan inte jobba imorgon, har jobbat hela veckan, är endast ledig lör-sön, var sjyst och tog måndags stängning för att Helen är sjuk.
men han kan tydligen tvinga in folk på tider som dom inte ens är schemlagda på, jag tycker inte att det låter helt rätt. väldigt konstigt.

har mailat facket och ska se vad dom säger.

fan ta det där stället...

Kommentarer
Postat av: Malin

jag säger då det samma... tack för omtanken och att du ringer mig emellanåt, det va ett tag sen. oerhört glad för att du tänker på mig. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback