Marilyn Manson

igår så var jag och Carola i Göteborg och såg fröken Marilyn Manson =)
det var så jävla enormt häftigt, det går inte och beskriva med ord
han är lätt den grymmaste artisten som jag sett live iaf
han kan verkligen showa på scen och mellansnacka med publiken

ja efter konserten så kunde jag och Carola knappt prata, vi va så tagna =) hehe
så jävla bra var det =)

här är ett lite klipp, inte från GBG, men från hans spelning i Stockholm

se och njut :D



just det, höjdpunkten var när han tar fram en bibel och den börjar brinna =)
pubilken va helt lyriska då ;)



Kommentarer
Postat av: Danne

The Fight song:
"I'm not a slave to a god that doesn't exist. I'm not a slave to a world that doesn't give a shit."

2007-12-18 @ 19:14:32
Postat av: carola

Jag är såå jävla lycklig över att äntligen fått se min stora idol!!!!
Tack gulliga du för en skitrolig kväll ;-)
Känner mig fortfarande tagen, hihi.
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback