smart

idag kom en i klassen på en smart sak, vi fixar en msnlista =), perfekt ju, så kan man ju alltid få tag i dom ifall det skulle behövas

annars idag då, jo då, ekonomin va kul, äntigen så börja vi ränka lite, debet och kredit och sådant =)

sen 5h håltimme..

jag och carola tog bussen hem, vi kände att det inte va så värt att sitta i skolan i 5h
väl hemma så fika ja för mig att ge mig ut och spinga, sagt och gjort, sprang 2.5km =) stolt!!
sen lite mat och dega framför friidrotten, gick ju inge vidare för någon, eller jo det gick ju bra för Wissman =)

sen tillbaka till skolan, för lektion i IS - Användning

dags och dra hem sen, jag och lena gick igenom uppgiften lite snabbt bara, ska kolla mer på det imorgon

nä nu ska ja kolla på tv!

tjing!

Kommentarer
Postat av: Carola

Alltså visst kände man sig duktig när man t.o.m. hann träna på håltimmen!? ;-)
Msnlistan var en riktigt bra idé :-)

Postat av: aslan

det var min idé haha. syns ikväll på sittningen.

2007-08-31 @ 11:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback