dödsbesked

vart och jobbat idag, fick ett samtal från mamma på jobbet, hon berätta att farfar hade dött nu i morses.
kom inte som någon chock direkt, han har varit riktigt dålig nu, men det är alltid jobbigt när någon nära går bort.
har inte träffat farfar på jätte länge nu, så det känns inte så jobbigt än, men kommer ju sakna honom ändå.

var ju inte längesedan morfar dog, typ 1 halvår sedan bara, går nog inte en dag utan att jag tänker på honom och på mormor hur hon har det nu alldeles ensam uppe i lägenheten.

usch vill inte gå på en begravning till, är så jobbigt och se alla så ledsna, men jag kommer ju ånga mig om jag inte går på den så..

nä orkar inte skriva mer nu, ska hoppa in i duschen och ner i tvättstugan

tjing

Kommentarer
Postat av: Therese

Usch va tråkigt, beklagar! STOR KRAM

2007-04-15 @ 20:37:30
Postat av: Therese

Usch va tråkigt, beklagar! STOR KRAM

2007-04-15 @ 20:37:48
Postat av: Linn

Beklagar, väldigt tråkigt! Tänker på dig. Stor kram från mig!

Postat av: Malin

När jag sa att jag blev lite ledsen, så är det ju dig jag tänker på goding. Ville ge dig en stor kram. Men vi tar den nästa gång. Uppskattar dig oerhört. Kram

2007-04-16 @ 03:17:58
URL: http://winnermaja.blogg.se
Postat av: Malin

Idag fick TL (på jobbet) ett sånt besked.. nästan iaf.. hualigen.. tänker på er båda. ja på hela din familj förståss, men det vet du attjag gör.

2007-04-17 @ 02:48:39
URL: http://winnermaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback