äntligen

äntligen är man lite ledig!
fre-sön, ska inte bli tråkigt.
imorgon så blir det tvättdag och städardag, sen hem till Daniel och se på film var det tänkt.
ska försöka hinna hem till mamma och pappa en sväng också, Emma ska hjälpa mig med ett par byxor.
på lördag blir det utgång till stadt, ska blir riktigt skojigt!!
på söndag blir det väl en lugn slappar dag som vanligt, ska hem till berget då med och käka smörgåstårta :)

bara denna sommaren kvar nu på jobbet hade jag tänkt, hoppas verkligen att jag kommer in i höst, orkar inte vara kvar mer på det där stället!! känner att jag verkligen vill göra något nytt nu.

direkt efter gymnasiet så kännde jag att aldrig mera läsa, bara jobba, men det har hunnit ändra sig nu, har provat på arbetslivet lite nu och känner mig mogen att sätta mig i en skolbänk igen.

annars då, trivs jag med mitt liv?
jo då det är väl helt okej, ett annat jobb vore ju inte fel.
men trevliga och snälla vänner har jag, det är alltid possitivt :)

igår kunde jag verkligen inte somna, låg och tänkt mycket då, särsklit mycket på morfar när han dog och begravningen och även på mormor hur hon har det nu.
får nog ta och åka upp o hälsa på henne snart, var ett tag sen nu. hon blir så glad när man kommer på besök :)

nä det får räcka för den här gången

tjing!


Kommentarer
Postat av: Linn

Hej Daniel! Det låter bra att du trivs med ditt liv! Hoppas verkligen att du kommer in på den utbildning du vill i höst. Jag förstår precis hur du känner med att börja plugga. Jag trodde aldrig jag skulle få motivation att börja på högskolan. Men nu vill jag verkligen det. Jag har bara lite problem med att komma på vad jag ska plugga. Jag har ju inga superbra betyg heller, därför läser jag på komvux nu, segt. Men men, man får väl göra vad som krävs helt enkelt. Det är straffet för att jag inte läste tillräckligt på gymnasiet. Det ska bli himla kul att ses imorrn och festa! :D *längtar* Jag är så glad idag för det är soligt ute!:) Hoppas du får en skön dag så ses vi imorrn! Stor KRAM!

Postat av: Malin

Så glad för att du är just Daniel. Tänker ofta på det som varit och det som komma skall, sällan jag stannar upp i nuet, men det ska jag göra i sommar. Gärna tillsammans med dig och våra vänner. Du betyder väldigt mkt, glöm inte det. Stor kram

2007-04-07 @ 17:15:30
URL: http://winnermaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback